CZAS PRACY SSM
ADRESY BIUR
Wystąpienie do współwłaścicieli budynku i posiadaczy praw do lokali w danym budynku w Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej
1.Przedmiot konsultacji:
Suwalska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suwałkach przedstawia do konsultacji z współwłaścicielami budynku i posiadaczami praw do lokali w danym budynku projekt „Regulaminu najmu i korzystania z pomieszczeń wspólnego użytku oraz części nieruchomości wspólnych pozostających w zarządzie Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Suwałkach”, a szczególnie w zakresie niżej wymienionych zapisów:
1) §3 ust.2 – decyduje większość mieszkańców w obszarze (obrębie) sąsiadującym z wynajmowanym pomieszczeniem
2) §5 – organizowania aukcji na wynajęcie pomieszczenia gospodarczego, w przypadku więcej niż jednego zainteresowanego wynajęciem tego pomieszczenia;
3) § 7 i § 11 ust.8 – wynajmowanie pomieszczeń stanowiących części wspólne nieruchomości na cele mieszkaniowe i nieuciążliwe cele gospodarcze, a tylko w szczególnie uzasadnionych wypadkach - pod działalność komercyjną;
2.Cel konsultacji
Celem konsultacji jest uzyskanie opinii w sprawie zasad najmu i korzystania z pomieszczeń wspólnego użytku, które są częścią nieruchomości wspólnej w nieruchomości budynkowej. Poznanie wszystkich istotnych informacji, pozwali Zarządowi Spółdzielni na właściwą ocenę i zredagowanie z należytą starannością zasad gospodarowania pomieszczeniami wspólnego użytku oraz częścią nieruchomości wspólnych w budynku, w sposób nieuciążliwy mieszkańcom budynku, a zarazem przynoszący im korzyści.
W celu zapoznania się z tematem przedstawiamyprojekt „Regulaminu najmu i korzystania z pomieszczeń wspólnego użytku oraz części nieruchomości wspólnych pozostających w zarządzie Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Suwałkach”,.
3. Data rozpoczęcia i zakończenia konsultacji
Konsultacje będą trwały od 02 września 2019 roku do 30 września 2019 roku.
4.Uprawnieni do konsultacji.
Do uczestniczenia w konsultacji uprawnieni są współwłaściciele budynku i posiadacze praw do lokali w danym budynku w zasobach Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Suwałkach.
5.Forma konsultacji.
Projekt „Regulaminu najmu i korzystania z
pomieszczeń wspólnego użytku oraz części nieruchomości wspólnych pozostających
w zarządzie Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Suwałkach ” wraz z wzorem
formularza zgłaszania uwag zamieszczony jest w formie elektronicznej na stronie
internetowej Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej: www.ssm.suwalki.pl, bądź do
odebrania w formie papierowej w pokoju nr 6 w biurze Spółdzielni przy ul.
Korczaka nr 2A i w siedzibach Administracji Osiedlowych: „Centrum” przy ul.
Utrata nr 2A; „Północ I” przy
ul. Nowomiejskiej nr 3; „Północ II” przy ul. Kowalskiego nr 12B. Opinie i uwagi
do projektu regulaminu należy zgłaszać na formularzach zgłaszania uwag w niżej
podany sposób:
1) drogą pisemną – poprzez złożenie w siedzibie
administracji osiedlowej, bądź do Działu Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi w
pokoju nr 6 w biurze Spółdzielni przy ul. Korczaka 2 A, bądź w sekretariacie
biura Spółdzielni przy ul. Korczaka 2A
lub
przesłanie pocztą
na adres: Suwalska Spółdzielnia Mieszkaniowa, 16-400 Suwałki, ul. Korczaka 2 A
w kopercie z dopiskiem „konsultacje regulaminu”;
2) drogą elektroniczną – przesłanie na adres: sekretariat@ssm.suwalki.pl
6.Wyniki konsultacji.
Spółdzielnia dokona analizy złożonych wniosków pod kątem ich zgodności z prawem oraz merytoryczności rozwiązań.
Wyniki konsultacji zostaną przedstawione
Radzie Nadzorczej Spółdzielni i ogłoszone na stronie internetowej
www.ssm.suwalki.pl oraz udostępnione w formie papierowej,
do zapoznania się, w siedzibach Administracji Osiedli.
Zarząd Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej